Bursa'da emzirdikten kısa bir süre sonra bebeğini ölü buldu!

Bursa'da emzirdikten kısa bir süre sonra bebeğini ölü buldu!

Bursa'da annesi tarafından emzirilen bebek hayatını kaybetti, savcılık soruşturma başlattı.

2024.08.30 10:45 - Son Güncellenme: 2024.08.30 10:49 - Bursa Bölge - İHA
A
Bursa'da emzirdikten kısa bir süre sonra bebeğini ölü buldu!

Olay, merkez Yıldırım ilçesi Değirmenönü Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, Anne F.Y. 2 aylık erkek bebeği Usame Y.'yi emzirdikten sonra odadan çıktı. Kısa bir sonra odaya gelen F.Y., bebeğinin nefes almadığını fark etti. Aile kendi araçlarıyla bebeklerini hastaneye götürdü. 2 aylık Usame Y. yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamayarak hayatını kaybetti. Acılı aile haberi alır almaz gözyaşlarına boğuldu.

Kesin ölüm sebebi Adli Tıp Kurumu'nda yapılan otopsi raporunun ardından belli olacak.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.08.30 10:45 - Son Güncellenme: 2024.08.30 10:49 - İHA
A