Bursa'da duyarlı vatandaş göz doldurdu
Bursa'nın Osmangazi İlçesi'nde bir kişi, parkta bırakılan çöpleri topladı. O anlar vatandaşın cep telefonuna yansıdı.
2024.09.15 11:56 - Son Güncellenme: 2024.09.15 12:36 - Bursa Bölge - EMİR UMUT KAYA
WhatsApp ihbar hattımıza gelen bilgiye göre; Bursa'nın Osmangazi İlçesi Yunuseli Mahallesi'nde duyarlı bir vatandaş parkta bırakılan çöpleri toplayıp çöp kutusuna attı.
Görenler tarafından tebrik toplayan kişi tekrardan Bursa'ya ne yapılması gerektiğini gösterdi.
O anları cep telefonuna kaydeden bir vatandaş tebriklerini sunmaktan da çekinmedi.