Bursa'da, doğaya keklik ve sülün bırakıldı
Orman ve Su İşleri Bakanlığı Bursa 2. Bölge Müdürlüğü ekipleri tarafından, doğaya keklik ve sülün bırakıldı.
2014.08.18 11:53 - Son Güncellenme: 2014.08.18 11:53 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü'nün Doğaya Yerleştirme Projesi kapsamında 2014 yılı içerisinde Bursa'da doğaya toplam bin 500 adet keklik ve bin 500 adet sülün salındı. Mustafakemalpaşa ilçesi Aşağıbali ve Yukarıbali mahalleleri kırsalındaki ormanlık alanda gerçekleştirilen salım işlemine Vali Yardımcısı İsmail Demirhan, Mustafakemalpaşa Kaymakamı Kazım Karabulut ve Bölge Müdürü Yahya Güngör katıldı.
Ayrıca, Mustafakemalpaşa Avcılık Kulübü temsilcileri ile köylüler de, keklik bırakma projesine destek verdi.