Bursa'da doğalgaz zehirlenmesi: 19 kişi hastaneye kaldırıldı
Bursa'da binadan sızan doğal gazdan zehirlenen 19 kişi hastaneye kaldırıldı.
2023.02.12 00:59 - Son Güncellenme: 2023.02.12 01:03 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Merkez Osmangazi ilçesi Çekirge Mahallesi'nde bulanan bir binada sızan doğalgaz 19 kişiyi zehirledi.
Binadan gelen ağır koku üzerine zehirlendiklerini düşünen apartman sakinleri durumu 112 ekiplerine bildirdi. İhbar üzerine olay yerine sağlık, polis ve itfaiye ekibi sevk edildi.

Doğalgazdan zehirlendikleri belirlenen 19 kişi, sağlık ekiplerince çevredeki hastanelere kaldırıldı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Öte yandan, hastaneye kaldırılan 19 kişinin durumunun iyi olduğu öğrenildi.