Bursa'da Dobruca Sosyal Tesislerinde vatandaşlara karpuz ikramı

Bursa'da Dobruca Sosyal Tesislerinde vatandaşlara karpuz ikramı

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, çiftçinin tarlada kalan mahsüllerini alıp vatandaşa dağıtmaya devam ediyor. Dobruca Sosyal Tesislerinde Başkan Bozbey'in talimatıyla her masaya karpuz ikramı gerçekleştirildi.

2024.08.04 20:15 - Son Güncellenme: 2024.08.04 20:20 - Bursa Bölge - ELİF BAYRIK
A
Bursa'da Dobruca Sosyal Tesislerinde vatandaşlara karpuz ikramı

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, çiftçinin mahsullerinin tarlada kaldığını öğrenmesi üzerine harekete geçmişti.

Bozbey'in talimatıyla tarlada kalan yaklaşık 700 ton kavun ve karpuz değerinde alınarak ihtiyaç sahiplerine ücretsiz olarak dağıtılmaya başlandı.

İhbar hattımıza gelen bilgiye göre, Başkan Bozbey Dobruca Sosyal Tesislerine de karpuz gönderdi.

Tesislerde vatandaşlara Başkan Bozbey'in ikramı olarak karpuz verildi. 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.08.04 20:15 - Son Güncellenme: 2024.08.04 20:20 - ELİF BAYRIK
A