Bursa'da dilencinin cebinden 2 bin 500 lira çıktı

Bursa'da dilencinin cebinden 2 bin 500 lira çıktı

Bursa Osmangazi Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekiplerinin dilencilik yaparken yakaladığı yaşlı adamın cebinden 2 bin 500 lira nakit para çıktı.

2019.10.23 15:38 - Son Güncellenme: 2019.10.23 15:38 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da dilencinin cebinden 2 bin 500 lira çıktı

Vatandaşların dini ve manevi duygularını istismar eden dilencilere Osmangazi Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri göz açtırmıyor. Şehreküstü Camii'nin önünde dilencilik yapan bir kişi olduğunun ihbarını alan zabıta ekipleri, bölgeye giderek dilendiğini tespit ettikleri 91 yaşındaki Muhammet Kaya isimli yaşlı adamı zabıta karakoluna götürdü.

Burada yapılan üst aramasında şahsın üzerinden dilencilikten topladığı 2 bin 500 lira ele geçirildi.

Dilencinin üzerinden çıkan paraları görünce şaşkına dönen zabıta görevlileri, yaşlı adama 5326 sayılı Kabahatler Kanunun 33. Maddesi gereği işlem yaparak,  idari para cezası kesti. Şahsın cebinden çıkan paralara da el konuldu.

Osmangazi Belediyesi Zabıta Müdürlüğü yetkilileri, denetimlerin aralıksız devam edeceğini bildirirken, dilenciliği meslek haline getiren bu kişilere karşı vatandaşları duyarlı olmaları konusunda uyardı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2019.10.23 15:38 - Son Güncellenme: 2019.10.23 15:38 - HABER MERKEZİ
A