Bursa'da dev projenin viyadük ayakları yükseliyor

Bursa'da dev projenin viyadük ayakları yükseliyor

Gebze-Orhangazi-İzmir otoyolunun Karacabey kısmında viyadük ayaklarının inşaatına başlandı.

2015.08.19 16:09 - Son Güncellenme: 2015.08.19 20:14 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da dev projenin viyadük ayakları yükseliyor

Türkiye Cumhuriyeti tarihinin en maliyetli projelerinden olan Gebze-Orhangazi-İzmir otoyolu projesi inşaatının Karacabey'deki çalışmaları sürüyor. Canbolu deresi üzerinde viyadüğün yapılacağı alandaki fazla toprak tesviye edildi. Viyadüğün 13 ayağı yapılmaya başlandı. İlk ayak dün dikilirken, çalışmaların yaklaşık altı ay süreceği öğrenildi.

Gebze-Orhangazi-İzmir otoyolu projesinin bu yıl sonu itibariyle İzmit Körfez geçişi asma köprüsü, Gebze-Gemlik ve Mustafakemalpaşa-İzmir kesimlerindeki çalışmaların tamamlanması hedefleniyor.
Gebze-Orhangazi-Bursa ve Kemalpaşa ayrımı-İzmir kesimlerinin büyük kısmında ilerleme kaydedildi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2015.08.19 16:09 - Son Güncellenme: 2015.08.19 20:14 - HABER MERKEZİ
A