Bursa'da dedesinin ilacını içen çocuk hastanelik oldu

Bursa'da dedesinin ilacını içen çocuk hastanelik oldu

Bursa'nın İnegöl ilçesinde dedesinin ilaçlarını içtiği iddia edilen 2 yaşındaki çocuk, tedavi altına alındı.

2022.09.04 16:28 - Son Güncellenme: 2022.09.04 16:29 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da dedesinin ilacını içen çocuk hastanelik oldu

İnegöl'e bağlı kırsal Akhisar Mahallesi'nde, iddiaya göre, dedesinin ilaçlarını içen 2 yaşındaki Kıvanç Ş. baygınlık geçirdi.

Durumu fark eden çocuğun ailesi özel araçla Kıvanç Ş'yi İnegöl Devlet Hastanesine götürdü.

Hastanede ilk tedavisi yapılan 2 yaşındaki çocuk, daha sonra tedbir amaçlı Bursa'daki bir hastaneye sevk edildi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2022.09.04 16:28 - Son Güncellenme: 2022.09.04 16:29 - HABER MERKEZİ
A