Bursa'da darp ihbarına giden polis evde uyuşturucu buldu

Bursa'da darp ihbarına giden polis evde uyuşturucu buldu

Bursa'da darp ihbarı üzerine bir ikamete giden polis ekipleri evde uyuşturucu buldu.

2015.08.20 10:56 - Son Güncellenme: 2015.08.20 11:05 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da darp ihbarına giden polis evde uyuşturucu buldu

Olay, merkez Yıldırım ilçesi Arabayatağı Mahallesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, polis ekipleri darp anonsu üzerine adrese gitti. Ekipler evde yaptıkları incelemelerde 14 kök yeşil ve kuru daralı 606 gram kenevir buldu. Ayrıca evde 153 gram esrar ile birlikte bir miktar tütün bulundu. Ekipler kayıp İ.G.'yi bulmak için tahkikat başlattı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2015.08.20 10:56 - Son Güncellenme: 2015.08.20 11:05 - HABER MERKEZİ
A