Bursa'da dalından toplanan meyveler öğrencilere dağıtıldı
Bursa'nın İznik ilçesindeki veliler bahçelerinde ürettikleri meyveleri öğrencilere dağıttı.
2023.10.11 11:40 - Son Güncellenme: 2023.10.11 11:43 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Boyalıca Mahallesi'nde yaşayan vatandaşlar topladıkları meyveleri Boyalıca İlkokulu 2-A sınıfı öğrencilerine dağıttı. Sınıf öğretmeni Melek Batur, "Velilerimiz yetiştirdikleri çeşitli meyveleri öğrencilerimize getiriyorlar. Kendilerine teşekkür ederiz" dedi.

Okul Müdürü Serdar Petekkaya da velilere şükranlarını sundu.
