Bursa'da çöplük alev alev yandı
Bursa'nın Harmancık ilçesinde çöplük yangını çıktı.
2012.08.26 13:54 - Son Güncellenme: 2012.08.26 13:54 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Alınan bilgiye göre, Harmancık Belediyesi'ne ait çöplükte henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Yangına Harmancık Belediye İtfaiye ekipleri ile birlikte Orman İşletme Müdürlüğü'ne ait arazözler müdahale etti. Çöplüğün tamamı kül olurken, bölgedeki ormanlık alana sıçramadan yangın kontrol altına alındı. Yangının çıkış nedeni araştırılıyor.