Bursa'da çöplük alev alev yandı

Bursa'da çöplük alev alev yandı

Bursa'nın Harmancık ilçesinde çöplük yangını çıktı.

2012.08.26 13:54 - Son Güncellenme: 2012.08.26 13:54 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da çöplük alev alev yandı

Alınan bilgiye göre, Harmancık Belediyesi'ne ait çöplükte henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Yangına Harmancık Belediye İtfaiye ekipleri ile birlikte Orman İşletme Müdürlüğü'ne ait arazözler müdahale etti. Çöplüğün tamamı kül olurken, bölgedeki ormanlık alana sıçramadan yangın kontrol altına alındı. Yangının çıkış nedeni araştırılıyor.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.08.26 13:54 - Son Güncellenme: 2012.08.26 13:54 - HABER MERKEZİ
A