Bursa'da çöplüğün kaldırılmasını isteyen halk sokağa döküldü!
Bursa'nın Osmangazi ilçesinde Hamitler çöplüğünün kaldırılmasını isteyen mahalle sakinleri sokağa çıkarak grev yapmaya başladı.
2024.06.06 19:09 - Son Güncellenme: 2024.06.06 20:28 - Bursa Bölge - ELİF BAYRIK
İhbar hattımıza gelen bilgiye göre, Osmangazi ilçesi Yenibağlar Mahallesi'nde vatandaşlar sokağa döküldü.
Hamitler Çöplüğünün kaldırılmasını isteyen mahalle sakinleri sokağa çıkarak grev yapmaya başladı.
Vatandaşların sloganlar atarak protestolarına devam ederken yolu da araç trafiğine kapatarak geçişe izin vermedikleri öğrenildi.
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, vatandaşlarla görüntülü görüşme gerçekleştirdi. Başkan Bozbey, "yeni bir çöplük yapacağız. Bu konu ile ilgili çalışmalarımıza başladık" dedi.