Bursa'da çıkan orman yangını kontrol altına alındı
Bursa'nın Keles ilçesindeki orman yangını, ekiplerin havadan ve karadan müdahalesiyle kontrol altına alındı.
2024.07.27 15:34 - Son Güncellenme: 2024.07.27 15:43 - Bursa Bölge - AA
İlçeye bağlı Pınarcık Mahallesi'ndeki ormanlık alanda henüz bilinmeyen nedenle yangın çıktı.
İhbar üzerine bölgeye Orman Bölge Müdürlüğü ve itfaiye ekibi sevk edildi.
Helikopter, 8 araç ve 37 personel ile müdahale edilen yangın, büyümeden kontrol altına alındı.
Bölgede soğutma çalışmaları devam ediyor.
