Bursa'da ceza yiyen işletme sahibi baygınlık geçirdi
Bursa'nın Gemlik ilçesinde kaldırım işgali sebebiyle ceza kesilen işletme sahibi, baygınlık geçirdi.
2024.04.27 14:02 - Son Güncellenme: 2024.04.27 14:21 - Bursa Bölge - İHA
01:12
İLGİLİ VİDEO
Bursa'da ceza yiyen işletme sahibi baygınlık geçirdi
Gemlik ilçesinde, belediye zabıta ekipleri denetimlerini aralıksız sürdürüyor.
Seyyar satıcı ve kaldırım işgaline göz açtırmayan ekipler, bir çok esnaf ve seyyar satıcıya cezai işlem uyguladı.
Kaldırım işgali sebebiyle cezai işlem uygulanan bir esnaf ise, baygınlık geçirdi.
İlk müdahale zabıta ekipleri ve vatandaşlar tarafından yapılan kişi, 112 Acil Servis ekipleri tarafından hastaneye kaldırıldı.