Bursa'da ceviz ağacından düşerek yaralandı
Bursa'nın Yenişehir ilçesinde Bülent Beytor (41), dallarını budamak için çıktığı ceviz ağacından düşerek yaralandı.
2018.10.11 17:58 - Son Güncellenme: 2018.10.11 17:59 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Çakıllı Mahallesi'nde oturan Bülent Beytor, budama yapmak için bahçesinde bulunan ceviz ağacına çıktı.
Beytor, üzerinde bulunduğu dalın kırılması sonucu yaklaşık 6 metre yükseklikten yere düştü.
Ağır yaralanan Bülent Beytor, haber verilmesiyle gelen 112 Acil Servis ekibinin müdahalesinin ardından, ambulansla İnegöl Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
