Bursa'da çarptığı bisikletliyi hastaneye böyle götürdü

Bursa'da çarptığı bisikletliyi hastaneye böyle götürdü

 BURSA'nın İnegöl İlçesi'nde, otomobili ile giden 57 yaşındaki Yavuz Baykay, yola aniden çıktığı öne sürülen 44 yaşındaki Özgün S.'nin kullandığı bisiklete çarptı.

2016.09.19 12:12 - Son Güncellenme: 2016.09.19 12:22 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da çarptığı bisikletliyi hastaneye böyle götürdü

Kazada yaralanan Özgün S., otomobil sürücüsü Yavuz Baykay'dan kendisini evine bırakmasını istedi. Bisiklet sürücüsünün alkollü olduğunu anlayan Yavuz Baykay, ısrarla Özgün S. ve bisikletini aracına alarak onu hastaneye götürdü.



Ortaköy Mahallesi'nden İnegöl yönüne giden Yavuz Baykay yönetimindeki 16 UE 552 plakalı otomobil, dün akşam ışıklandırma olmayan yolda aniden önüne çıkan Özgün S.'nin kullandığı bisiklete çarptı. Otomobil sürücüsü, çarpışmanın etkisi ile bisikletten  düşerek yaralanan Özgün S.'nin yanına koştu. Yaralanan bisiklet sürücüsünün alkollü olduğunu anlayan Yavuz Baykay, ısrarla yaralıyı aracına aldı. Özgün S.'nin ısrarla "Beni evime bırak" demesini dinlemeyen Yavuz Baykay, bisikleti kaza sonucu hasar oluşan aracının bagajına koyup, acil servisin yolunu tuttu.



Yaralıyı kendi aracıyla İnegöl Devlet Hastanesi Acil Servisi'ne götüren Yavuz Baykay, tedavi sırasında da yanında bulunarak, sağlık durumu hakkında bilgi aldı. Yavuz Baykay, bagajında getirdiği bisikleti de polis ekiplere teslim etti. Kazayla ilgili soruşturma sürdürülüyor. 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.09.19 12:12 - Son Güncellenme: 2016.09.19 12:22 - HABER MERKEZİ
A