Bursa'da büfede yaşanan hırsızlık güvenlik kamerasında

Bursa'da büfede yaşanan hırsızlık güvenlik kamerasında

Bursa'nın Orhangazi ilçesinde meydana gelen olayda, 3 çocuk geldikleri bir büfenin dışarıda duran dolabından içecek çalarak kayıplara karıştı. O anlar ise işyeri güvenlik kamerasına yansıdı.

2024.02.24 09:36 - Son Güncellenme: 2024.02.24 09:53 - Bursa Bölge - FATİH MISIR
A
Bursa'da büfede yaşanan hırsızlık güvenlik kamerasında
01:09 Bursa'da büfede yaşanan hırsızlık güvenlik kamerasında

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da büfede yaşanan hırsızlık güvenlik kamerasında

FATİH MISIR /  BURSADA BUGÜN 

Olay dün gece saatlerinde Bursa'nın Orhangazi ilçesinde faaliyet gösteren bir büfede meydana geldi.

Alınan bilgilere göre büfe etrafında bir süre keşif yapan 3 çocuktan biri içeri girip  kasada duran işletmeci Leyla Çubuk'a birşeyler sorarak oyaladığı esnada diğer ikisi ise dışarıda duran içecek dolabının kapısını açarak çok sayıda içeceği aldı.

O anlarda karşısında bulunan güvenlik kamera ekranından olup biteni fark eden Leyla Çubuk, dışarı çıktığında ise çocukların kaçarak uzaklaştığını gördü.

Dolaptan çalınan içeceklerin maddi değerinden çok küçük yaştaki çocukların böyle bir şey yapmasına tepki gösterip üzüntüsünü dile getiren işletmeci, vatandaşları ve diğer esnafları dikkatli olmaları konusunda uyardı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.02.24 09:36 - Son Güncellenme: 2024.02.24 09:53 - FATİH MISIR
A