Bursa'da Bozkırın Tezenesi 10'uncu yılında anıldı

Bursa'da Bozkırın Tezenesi 10'uncu yılında anıldı

Bursa  Büyükşehir Belediyesi ve Bursa Bölge Devlet Senfoni Orkestrası (BBDSO) organizasyonuyla Bozkırın Tezenesi Neşet Ertaş, vefatının 10'uncu yılında anıldı.

2022.09.22 09:44 - Son Güncellenme: 2022.09.22 09:46 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da Bozkırın Tezenesi 10'uncu yılında anıldı

Atatürk Kongre ve Kültür Merkezi'nde gerçekleştirilen Eray İnal şefliğindeki konserde, Nilgün Kızılcı ve Mustafa Kemal Şimşek solist olarak aynı sahneyi paylaştı.

Gecede, usta ozan Ertaş'ın sevilen ve dillerden düşmeyen eserleri solistler tarafından BBDSO eşliğinde okundu. Konserde, "Acem Kızı", "Neredesin Sen", "Yolcu" ve "Sen Benimsin Ben Senin" gibi şarkıları solistler 'Bursalı sanatseverler eşliğinde' seslendirdi.

 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2022.09.22 09:44 - Son Güncellenme: 2022.09.22 09:46 - HABER MERKEZİ
A