Bursa'da bonzai içen genç öldü!

Bursa'da bonzai içen genç öldü!

BURSA'nın Mustafakemalpaşa İlçesi'nde, sentetik uyuşturucu bonzai kullandığı iddia edilen 27 yaşındaki Ali Kemal Kurak öldü, arkadaşı B.A. ise hastanede tedavi altına alındı.

2016.04.19 14:04 - Son Güncellenme: 2016.04.19 17:02 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da bonzai içen genç öldü!
01:36 Bursa'da bonzai kullanan genç, kaldırımda baygın halde bulundu

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da bonzai kullanan genç, kaldırımda baygın halde bulundu

00:34 Bursa'da uyuşturucu operasyonu: 500 gram bonzai ele geçirildi

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da uyuşturucu operasyonu: 500 gram bonzai ele geçirildi

Mustafakemalpaşa İlçesi'nin Keltaş Mahallesi yolunda bulunan su depoları mevkisinde, iddiaya göre sentetik uyuşturucu bonzai kullanan Ali Kemal Kurak ve arkadaşı B.A. fenalaştı.

İki genci görenlerin haber vermesi üzerine gelen ambulansla hastaneye kaldırılan Ali Kemal Kurak yaşamını yitirdi, komaya giren arkadaşı B.A. ise Mustafakemalpaşa Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alındı. 

Olayla ilgili soruşturma sürdürülüyor.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.04.19 14:04 - Son Güncellenme: 2016.04.19 17:02 - HABER MERKEZİ
A