Bursa'da bonzai içen genç öldü!
BURSA'nın Mustafakemalpaşa İlçesi'nde, sentetik uyuşturucu bonzai kullandığı iddia edilen 27 yaşındaki Ali Kemal Kurak öldü, arkadaşı B.A. ise hastanede tedavi altına alındı.
2016.04.19 14:04 - Son Güncellenme: 2016.04.19 17:02 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
01:36
İLGİLİ VİDEO
Bursa'da bonzai kullanan genç, kaldırımda baygın halde bulundu
00:34
İLGİLİ VİDEO
Bursa'da uyuşturucu operasyonu: 500 gram bonzai ele geçirildi
Mustafakemalpaşa İlçesi'nin Keltaş Mahallesi yolunda bulunan su depoları mevkisinde, iddiaya göre sentetik uyuşturucu bonzai kullanan Ali Kemal Kurak ve arkadaşı B.A. fenalaştı.
İki genci görenlerin haber vermesi üzerine gelen ambulansla hastaneye kaldırılan Ali Kemal Kurak yaşamını yitirdi, komaya giren arkadaşı B.A. ise Mustafakemalpaşa Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alındı.
Olayla ilgili soruşturma sürdürülüyor.