Bursa'da 'bonzai'den sonra şimdi de metamfetamin

Bursa'da 'bonzai'den sonra şimdi de metamfetamin

Bonzai ölümlerinden sonra uyuşturucu ile mücadele başlatan İznik polis, bir otomobilde 10 gram metamfitamin ele geçirdi. Olayla ilgili 4 kişi gözaltına alındı.

2014.08.14 13:07 - Son Güncellenme: 2014.08.14 13:21 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da 'bonzai'den sonra şimdi de metamfetamin

İznik İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, Çakırca köyü yakınlarında 16 BZ 486 plakalı otomobili durdurdu.

Otomobilde yapılan aramada uyuşturucu olarak kullanılan 10 gram metamfetamin ele geçirildi. Araçta bulunan E.U. (35), M.E. (40), B.A. (39), C.P. (35) gözaltına alındı. Emniyette ifadeleri alınan şüpheliler savcılığa sevk edildi.

Öte yandan polis, Selçuk Mahallesi'ndeki bir eve baskın yaptı. Evde yapılan aramada yaklaşık 5 gram esrar ele geçirildi. Ev sahibi A.Y. (44) gözaltına alınarak adliyeye sevk edildi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2014.08.14 13:07 - Son Güncellenme: 2014.08.14 13:21 - HABER MERKEZİ
A