Bursa'da bir park sorunu daha! Arabayı yolun ortasında park etti

Bursa'da bir park sorunu daha! Arabayı yolun ortasında park etti

Bursa'nın Osmangazi ilçesinde yaşanan park sorunu pes dedirtti. Sürücünün aracını yolun ortasına park etmesi çevre sakinlerinin dikkatini çekti. Araç kameralara böyle yansıdı.

2024.02.27 10:11 - Son Güncellenme: 2024.02.27 10:19 - Bursa Bölge - ERVİN GÜNAY
A
Bursa'da bir park sorunu daha! Arabayı yolun ortasında park etti

HABER MERKEZİ / BURSADA BUGÜN

İhbar hattımıza gelen bilgiye göre, Bursa'nın Osmangazi ilçesine bağlı Santral Garajda bulunan bir Camii'nin önüne park edilen araç pes dedirtti. 

Sürücü aracını yolun tam ortasına park etti.

Yolun ortasına bırakılan araç çevredeki sürücülerin ve yayaların dikkatini çekerken, trafik akışını da olumsuz etkiledi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.02.27 10:11 - Son Güncellenme: 2024.02.27 10:19 - ERVİN GÜNAY
A