Bursa'da bir metro rezaleti daha!

Bursa'da bir metro rezaleti daha!

Bursaray yine arızalandı, 35 dereceyi aşan sıcaklıkta vatandaşlar istasyonlarda dakikalarca mahsur kaldı. "Yaşanan arızalardan bıktık... Artık yeter!" diyen Bursalılar, Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe'ye sert tepki gösterdi.

2016.08.22 19:02 - Son Güncellenme: 2016.08.22 21:01 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da bir metro rezaleti daha!
00:41 Bursa metrosunda bir rezalet daha!

İLGİLİ VİDEO

Bursa metrosunda bir rezalet daha!

Bursa'da toplu ulaşım rezaletlerine bir yenisi daha eklendi. 

Bursaray'ın vagonları yine arızalandı, hissedilen sıcaklığın 35 dereceyi aştığı Bursa'da mesaiden çıkış saatinde istasyonlarda kalan vatandaşlar, yaşadıkları çileye isyan ederken, Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe'ye sert tepki gösterdiler. 

Bursada Bugün muhabirine açıklamalarda bulunan vatandaşlardan biri, "Her gün aynı çileyi çekiyoruz. Koskaca büyükşehirde mi yaşıyoruz, yoksa köyde mi? Büyükşehir Belediye Başkanı bu soruna ne zaman çözüm bulacak? Artık yeter!" ifadelerini kullandı. 

Bursaray'da yaşanan arıza sebebiyle yarım saati aşkın süre Sırameşeler durağında metro beklediğini söyleyen vatandaşlardan bir diğeriyse "%50 tasarruflu vagonlar olmasa ne yapacaktık!" sözleriyle tepkisini dile getirdi. 

Yalnızca Sırameşeler'de değil, arıza sebebiyle FSM istasyonunda da çok sayıda vatandaş mağdur oldu...

Bir kez daha balık istifi yolculuk yapmak zorunda kalan vatandaşlar, zaman zaman görevlilerle de tartıştı.

Arızalar sebiyle Emek hattında seferler kilitlenmiş durumda.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.08.22 19:02 - Son Güncellenme: 2016.08.22 21:01 - HABER MERKEZİ
A