Bursa'da bir mahalle daha karantinaya alındı!

Bursa'da bir mahalle daha karantinaya alındı!

Bursa Valiliği Nilüfer ilçesinde bulunan Maksempınar Mahallesi'nin karantinaya alındığını duyurdu.

2020.04.26 19:05 - Son Güncellenme: 2020.04.26 19:24 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da bir mahalle daha karantinaya alındı!
01:10 Bursa'da kısıtlamanın son günü helikopterli denetim

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da kısıtlamanın son günü helikopterli denetim

Bursa Valiliği'nden yapılan açıklama şöyle:

"Nilüfer İlçesi Maksempınar Mahallesinde Coronavirüs (Covid-19) görülen vakaların artması sebebiyle, İlçe Hıfzıssıhha Kurulu'nun kararı ile bugünden itibaren Maksempınar Mahallemiz 14 gün süreyle karantinaya alınmıştır.

Mahallemizde karantina şartlarına uygun olarak her türlü tedbir alınarak uygulamaya geçilmiştir.

Kamuoyuna saygıyla duyurulur."

Bugün Bursa'nın Orhaneli ilçesine bağlı Nalınlar Mahallesi'nde de yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantina uygulaması başlatıldığı duyurulmuştu.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2020.04.26 19:05 - Son Güncellenme: 2020.04.26 19:24 - HABER MERKEZİ
A