Bursa'da bir gecede uyuşturucudan ölen ikinci kişi
Bursa'da uyuşturucu madde kullanan iki kişi aynı gece ölü olarak bulundu.
2017.02.05 07:59 - Son Güncellenme: 2017.02.05 08:10 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
İLGİLİ VİDEO
Bursa'da bir gecede uyuşturucudan ölen ikinci kişi
Edinilen bilgiye göre Bursa'nın merkez Osmangazi ilçesine bağlı Hamzabey Mahalle'sinde yaşayan 54 yaşında ki Mustafa O.'nun, işten gelen oğlu Giray O, cansız bedenini buldu.
Giray O. eve geldiğinde babası Mustafa O.'nun yere yığıldığı gördü ve hemen 112 Acil Servis ekiplerini çağırdı. Olay yerine kısa sürede gelen acil servis ekipleri, Mustafa O.nun hayatını kaybettiğini belirledi. Ekipler olayla ilgili inceleme başlattı.
Mustafa O'nun cansız bedeni kesim ölüm sebebi belirlenmek üzere Adli Tıp Kurumu Morgu'na kaldırıldı.

BİR KİŞİ DAHA ÖLÜ BULUNMUŞTU
Bursa'da uyuşturucu kullanıcı bir şahıs evinin bulunduğu binanın bodrum katında ölü olarak bulunmuştu.Bir gündür eve gelmeyen 26 yaşında ki Emre Bülbül, yaşadıkları apartmanın bodrum katında gece saatlerinde ölü olarak bulunmuştu.
Bursa'nın merkez Osmangazi ilçesi Hüdavendigar Mahallesi Dostlar Sokak'ta bulunan Koz Apartmanda yaşayan Emre Bülbül'ün cansız bedeni bodrum katından gelen ağır koku sayesinde bulundu. Olay yerine gelen ekiplerin yaptıkları ilk incelemede ölüm sebebinin uyuşturucu madde krizi olduğu tespit edildi.
