Bursa'da bilmeden yediği ottan zehirlendi!
Bursa'nın Orhangazi ilçesinde meydana gelen olayda, türünü bilmediği bir otu yemesi sonucu zehirlenen 45 yaşındaki adam baygınlık geçirince hastaneye kaldırıldı.
2024.06.05 16:59 - Son Güncellenme: 2024.06.05 17:05 - Bursa Bölge - FATİH MISIR
Olay bugün Orhangazi'ye bağlı kırsal Gürle Mahallesi'nde meydana geldi. Alınan bilgilere göre 45 yaşındaki Osman İ. tarlada bilmediği bir otu yiyince bir anda fenalaştı.
Yanındakiler tarafından baygın şekilde ilk olarak Orhangazi'de ki özel bir hastaneye sonrasında ise ambulans ile Orhangazi Devlet Hastanesine götürülen genç adamın, yapılan incelemesinde yediği ot nedeniyle zehirlendiği tespit edilip tedavi altına alındı.
