Bursa'da beş yıldızlı otelin çatısında intihar girişimi
Bursa'da genç bir kadın, yangın merdivenini kullanarak çıktığı 5 yıldızlı otelin terasından kendini atmak istedi. Vatandaşların alkışları arasında polis ekipleri tarafından ikna edilen kadın, ifadesi alınmak üzere karakola götürüldü.
2014.01.16 17:29 - Son Güncellenme: 2014.01.16 19:30 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
BURSA'da, 8 katlı bir otelin yangın merdiveninden teras katına çıkan psikolojik tedavi gören 30 yaşındaki H.K. "artık yaşamak istemiyorum" diyerek intihar etmek istedi. Bölgede devriye gezen polis ekipleri, yanına çıktıkları genç kadına el uzatarak, "Ver elini ölmeye değer mi? Ne sorunun varsa gel anlat çözelim" diyerek H.K.'yı intihardan vazgeçirip polis merkezine götürdüler.
Merkez Osmangazi ilçesi Fevzi Çakmak Caddesi'nde bulunan 8 katlı bir otelin yangın merdiveninden teras katına çıkan psikolojik tedavi gören H.K., kendisini aşağıya sarkıtarak "artık yaşamak istemiyorum" diyerek intihar etmek istedi. Bölgede devriye gezen polis ekipleri koşarak yanına gittikleri H.K.'ye "Ne sorunun varsa gel anlat çözelim" diyerek ikna etmeye çalıştı. Hayatın kendisini bunalttığını söyleyen H.K. "abi artık yaşamak istemiyorum" demesi üzerine polis memurları ellerini uzatarak, "Hepimizin sorunları var ver elini ölmeye değer mi" diyerek aşağıya indirdiler. Polis merkezine götürülen H.K. çağırılan ailesine teslim edildi.
İLGİLİ GALERİ