Bursa'da belediye personeli masa tenisiyle stres atıyor

Bursa'da belediye personeli masa tenisiyle stres atıyor

Bursa İnegöl Belediyesi Spor İşleri Müdürlüğü tarafından düzenlenen Birimlerarası Masa Tenisi Turnuvası devam ediyor.

2016.02.03 17:10 - Son Güncellenme: 2016.02.03 17:11 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da belediye personeli masa tenisiyle stres atıyor

Turnuva hakkında bilgi veren Belediye Başkan Yardımcısı Eşref Yiğit, "Geçtiğimiz günlerde kuralarını çekerek eşleştirmelerini yaptığımız turnuvaya 36 belediye personelimiz katılıyor. Maçlar Belediye Spor Salonu'nda salı ve perşembe günleri saat 18.00'den sonra yapılıyor. Spor İşleri Müdürlüğümüz marifetiyle yıl içerisinde birçok spor faaliyetine imza atıyoruz. Mesai arkadaşlarımızla birlikte hem spor yapmak hem de keyifli vakit geçirmek adına böyle bir sportif organizasyon düzenlemek istedik" dedi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.02.03 17:10 - Son Güncellenme: 2016.02.03 17:11 - HABER MERKEZİ
A