Bursa'da baz istasyonu ağaca bakın ne yaptı? ÖZEL HABER
Bursa'da direğe kurulan baz istasyonunu, yanındaki meşe ağacını bu hale getirdi. Uzaktan bakılınca ay şeklini andıran bir görüntü veren ağaca baz istasyonunun zarar verdiği öne sürülüyor. Duruma tepki gösteren vatandaşlar, baz istasyonunun kaldırılmasını istedi.
2014.06.05 08:37 - Son Güncellenme: 2014.06.05 08:37 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
İLGİLİ VİDEO
Bursa'da baz istasyonu ağaca bakın ne yaptı? ÖZEL HABER
Mesut DEMİR/BURSADABUGUN.COM
Bursa'da direğe kurulan baz istasyonunu, yanındaki meşe ağacını bu hale getirdi. Uzaktan bakılınca ay şeklini andıran bir görüntü veren ağaca baz istasyonunun zarar verdiği öne sürülüyor. Duruma tepki gösteren vatandaşlar, baz istasyonunun kaldırılmasını istedi.
AĞAÇ RESMEN AY ŞEKLİNİ ALDI
Bursa'nın Yıldırım ilçesine bağlı Mimar Sinan Mahallesi Eğitim Caddesi üzerinde orta refüjlerde kuruluna baz istasyonu, yanındaki ağacı ay şeklinde çevirdi. Ağaca verdiği zararın gözle görülür durumda olması nedeniyle mahalle sakinleri duruma tepki gösterdi.
AĞACA BU KADAR ZARAR VERİYORSA...
Baz istasyonlarının mahalleye zarar verdiğini ifade eden vatandaşlar, "Bir baz istasyonu ağaca bu denli zarar veriyorsa, insana nasıl bir zarar verir? Baz istasyonlarının şehir merkezinde daha uygun bir yerlere kurulması gerekiyor. Küresel ısınma ve mevsimlerin değişmesi ağaçların yok olması ve baz istasyonlarının artmasından kaynaklanıyor. Burada bir ağaç dahi çok önemli. Sivil toplum kuruluşlarının baz istasyonları konusunda daha etkin rol oynaması gerekiyor" diye tepkilerini dile getirdiler.
İLGİLİ GALERİ