Bursa'da bayram yoğunluğu, vatandaşlar güzel havanın tadını çıkardı
Bayrama bir gün kala Bursalı vatandaşlar, güzel havanın tadını çıkarıp alışveriş yaptı.
2024.04.09 15:14 - Son Güncellenme: 2024.04.09 15:20 - Bursa Bölge - İREM ERBAŞ
Havaların ısınmasıyla birlikte vatandaşlar Cumhuriyet Caddesi'ni doldurdu. Bayrama bir gün kalması ve çoğu işyerinin tatile girmesi sebebiyle vatandaşlar mağazalarda yoğunluklar oluşturdu.

CUMHURİYET CADDESİ İNSAN SELİ
Cumhuriyet Caddesi'nden çarşıya kadar yoğunluk görüldü. Vatandaşlar bayram alışverişine ve güzel havanın tadını çıkartmak için sokaklara çıktı.

"5 DAKİKALIK YERE 15 DAKİKADIR ULAŞAMIYORUM"
Kalabalık sebebiyle çarşıda insanların adım adım ilerlediği görüldü. Bir vatandaş kalabalığı, "5 dakikalık yere gideceğim 15 dakikadır yürüyemiyorum trafik gibi oldu" şeklinde yorumladı.


