Bursa'da Başkan Bozbey Regaip Kandili'nde Nilüferlilerle birlikteydi

Bursa'da Başkan Bozbey Regaip Kandili'nde Nilüferlilerle birlikteydi

Üç ayların başlangıcı olan Regaip Kandili'nde halka birlikte olan olan Bursa Nilüfer Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, namaz sonrasında herkesin kandilini kutlayarak tatlı ikram etti.

2016.04.08 11:37 - Son Güncellenme: 2016.04.08 11:46 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da Başkan Bozbey Regaip Kandili'nde Nilüferlilerle birlikteydi

Üç ayların müjdecisi Regaip Kandili'nde, tüm yurtta olduğu gibi Nilüfer'de de camiler doldu taştı. Müslüman Âlemi'nin bu mübarek kandil gecesinde Nilüfer Belediyesi de her kandilde olduğu gibi yine halkın yanındaydı.

Nilüfer Belediyesi, Konak Küba Camii, Odunluk Hacı Ömer Camii ve Çamlıca Nazif Akkan Camii'nde halka namaz sonrası tulumba tatlısı ikram etti. Nilüfer Belediye Başkanı Mustafa Bozbey de Konak Mahallesi'ndeki Küba Camii'ne giderek namaz sonrası cemaatin kandilini kutladı ve tulumba tatlısı ikram etti.

Nilüfer Belediyesi, Regaip Kandili nedeniyle Halk Evi önünde de personele lokma ikramında bulundu.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.04.08 11:37 - Son Güncellenme: 2016.04.08 11:46 - HABER MERKEZİ
A