Bursa'da Başkan Bozbey Çataltepe mağdurlarıyla bir araya geldi
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, Kestel'de , Çataltepe mağdurlarıyla görüştü.
2024.09.05 12:45 - Son Güncellenme: 2024.09.05 12:46 - Bursa Bölge - SOSYAL MEDYA
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, Kestel'de, Çataltepe mağdurlarıyla bir araya geldi.

Başkan Bozbey, "Kestel'de yapımı yarım bırakılan Çataltepe Sanayi Sitesi'nde, Çataltepe mağdurlarıyla bir araya geldim. 15 yıldır inşa edilmeyen sanayi sitesi, konumu ve projesi itibarıyla küçük esnafımıza büyük zararlar vermiştir. Küçük esnafımıza verilen zararların farkındayız. Yanlarında olmak adına, Bursa Büyükşehir Belediyesi olarak elimizden gelen desteği vererek mağdur esnafımızın desteklemeye, adaletin oluşmasına kadar yanlarında olmaya ve sonrasındada emeklerinin karşılığını almaları için destekelemeye devam edeceğiz" dedi.
Kestel'de yapımı yarım bırakılan Çataltepe Sanayi Sitesi'nde, Çataltepe mağdurlarıyla bir araya geldim.
-- Mustafa Bozbey (@mustafabozbey) September 5, 2024
15 yıldır inşa edilmeyen sanayi sitesi, konumu ve projesi itibarıyla küçük esnafımıza büyük zararlar vermiştir. Küçük esnafımıza verilen zararların farkındayız. Yanlarında... pic.twitter.com/e2UzGEOBs7

