Bursa'da başıboş inekler yola çıktı!
Bursa'da başıboş 2 inek, orta refüjde otladı. O anlar kameraya yansıdı. Sürücüler trafiğin tehlikeye atılmaması için hayvanların sahiplerine çağrıda bulundu.
2024.09.20 10:45 - Son Güncellenme: 2024.09.20 11:08 - Bursa Bölge - İHA
00:37
İLGİLİ VİDEO
Bursa'da inekler firarda
Olay, merkez Nilüfer ilçesi Çalı Yolu üzerinde meydana geldi.
Başıboş ve nereden kaçtığı öğrenilemeyen 2 inek, yol ortasında bulunan refüj üzerinde seyretmeye başladı.
Bir süre sonra acıkan inekler, orta refüjde bulunan otları yedi.
Yolda inekleri gören vatandaşlar, o anları saniye saniye kayda aldı.
Sürücüler ise hayvan sahiplerini göreve çağırdı.
