Bursa'da BAREM açılışı
Bursa'da Osmangazi Belediyesi tarafından yapımı tamamlanan Osmangazi Bakım Rehabilitasyon ve Eğitim Merkezi'nin açılışı Bursa Programı sebebiyle ziyarete gelen AK Parti Genel Başkanvekili Numan Kurtulmuş katılımıyla gerçekleşti.
2022.03.26 18:16 - Son Güncellenme: 2022.03.26 19:47 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
CANSU ÖZDEMİR - RAMAZAN ACAR / BURSADA BUGÜN
Bursa'da Osmangazi Bakım Rehabilitasyon ve Eğitim Merkezi'nin resmî açılışı Bursa Programı sebebiyle ziyarete gelen AK Parti Genel Başkanvekili Numan Kurtulmuş katılımıyla gerçekleşti.

Bursa Valisi Yakup Canbolat, Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş, AK Parti Bursa Milletvekilleri Hakan Çavuşoğlu, Efkan Ala, Ahmet Kılıç, Osman Mestan, Zafer Işık, Refik Özen, Emine Yavuz Gözgeç, Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, Osmangazi İlçe Başkanı Ufuk Cömez katıldı.

Bursa Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar'ın konuşmasından satır başları;
"Türkiye'nin sosyal belediyecilik manasında en üst seviyedeki projesinin açılışına herkese hoşgeldiniz diyorum. Osmangazi Belediyemiz 9 Bin nüfus, 136 mahalle, 18 bulvar , 8202 cadde-sokak 140 Bin bina, 430 Bin bağımsız bölüm ile Türkiye'nin beşinci büyük ilçesi. Osmangazi Belediyesi, gücünü halkından alan bir belediye. Kurumsal yapısı, bütçesi güçlü bir belediye. Bu gücümüz, belediyecilik anlayışımızın ve insan merkezli yürüttüğümüz hizmetlerin temel ilkelerinden biri olan tasarruf ve şeffaflıktan yana gelmektedir. Vatandaşımızın alın terini israf etmiyor, paraları yerinde ve akıllı yatırımlarla hizmete dahil ediyoruz. Şehrimize sahip çıkıyoruz. Bugğn ülkemizde şehir olarak ifade edebileceğimiz İl ve ilçe merkezlerinde yaşayan nüfus oranı yüzde 92'leri aştı. Bizlere de düşen kentsel dönüşüm çalışmaları ile hemşehrilerimizin daha konforlu ve güvenli konutlarda oturmalarını sağlamaktır. Bu çerçevede bizler de kentsel dönüşümde 7 etap ile bir değişimin ve dönüşümün yaşandığı bir yer haline getirdik. Gelişim bölgesi Hamitler, Güneştepe, Yunuseli, Panayır, Demirtaş bölgeleri planlı ve modern gelişimin kendini gösterdiği bu projeler. İşimiz hizmet, gücümüz millet diyerek marka şehirciliği hedefledik. Daima millet, daima hizmet dedik hedeflerimizi daha ileriye taşıdık. Memleket işi gönül işi diye sosyal belediyecilik yolculuğuna çıktık. Belediyecilik anlayışımız ve insan merkezli yürüttüğümüz hizmetlerin temel ilkelerinden biri olan sosyal belediyecilik anlayışımızı tüm mağdur ve mazlumlarla birlikte ailelerimize, çocuklarımıza, gençlerimize, kadınlarımıza ve engellilerimize hizmet verecek şekilde genişlettik. Erişilemeyen, yardım eli uzatılmayan hizmet götürülmeyen hiçbir kesim bırakmayacak, kimsesizlerin kimsesi olmaya gayret gösteriyoruz. İşte BAREM, bu çalışmalarımızın ortaya çıktığı çok güzel bir örnek. İş atölyeleri, spor, yemek, müzik salonu, 12 adet üçer kişilik dinlenme odası, sürekli kalan konuklar için 112 oda ve 3 bölüm halinde OBAM'da gündüz bakım merkezi, 150 kişi, ALBAM'da 150 kişi, huzurevinde de 200 kişinin faydalanabileceği bir bina ortaya çıktı. Bundan sonraki süreçte kurumsal bir yapıya bürünerek işletilmesi ve sağlam temellere oturması önemli. Açılışımızın hayırlara vesile olmasını diliyor, katılım gösteren herkese buradan teşekkür ediyorum."

Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş'ın konuşmasından satır başları;
"Cumhurbaşkanımızın söylediği gönül belediyeciliğini burada uyguyalan Sayın Başkanım Mustafa Dündar'a teşekkür ediyorum. Allaha hamdolsun Recep Tayyip Erdoğan diye bir adam Cumhurbaşkanı oldu ve yaşlılarımız ve engelli kardeşlerimiz rahat etti. Ben çok fazla ziyarette bulunuyorum ve görüyorum ki herkes Cumhurbaşkanımıza güvenerek yola çıkıyor. Biz yollar yaptık bunların dışında bu tarz projelerle sosyal belediyecilik adına da birçok çalışma gerçekleştirdik. Rabbim buralara muhtaç etmesin diyorum ama bu da hayatın bir gerçeği."

TBMM İnsan Hakları İnceleme Komisyonu Başkanı, AK Parti Bursa Milletvekili Hakan Çavuşoğlu'nun konuşmasından satır başları;
"Belediyecilik hizmeti diye söylendiğimde kaldırım taşlarının düzeltilmesi, su giderlerinin yapılması gibi altyapı hizmetleri yapılacak gibi düşünülür ama biz sosyal belediyecilik anlamında bu tarz binalar yaparak vatandaşlarımızın yanında oluyoruz. Engellilerle alakalı, dezavantajlı kesimlerle ilgili çok fazla şey söylenebilir. Engelliler kanunu çıkaran ilk parti AK Parti, kamu kurumlarında çalışan engelli kardeşlerimiz anlamında da neredeyse 100 bine dayanan bir rakam var."

AK Parti Bursa Milletvekili Efkan Ala'nın konuşmasından satır başları;
"Gerçekten hizmet edilecek kesim göz önüne alınınca vicdani hareketin karşısındayız. Bu anlamda katkı koyan herkese teşekkür ediyorum.
Bizim belediyecilik anlayışımız sosyal belediyecilik. Biz insanları gördüğümüzde sadece yapıları bir hizmet olarak görmeyiz. İnsanlar bakıma muhtaç olabilir bu bizim görevimizdir. Bunun için Osmangazi Belediyesi'ne teşekkür ediyorum ama bu zaten sizin görevinizdi."

Yakup Canbolat'ın konuşmasından satır başları;
"Vatandaşlarımızın huzuru için gece gündüz çalışan başta Büyükşehir Belediyemiz olmak üzere tüm ilçelerimize teşekkür ediyorum. Açılışını yaptığımız engelli merkezimiz özellikle Osmangazi'de yaşayan engelli kardeşlerimiz hizmet görecek. İnsan hayatına etki edecek bu tesislerin ayakta alkışlanması gerektiğini düşünüyorum. Gece gündüz çalışan tüm arkadaşlarımıza teşekkür ediyor, bakım merkezimizin hayırlara vesile olmasını diliyorum."

AK Parti Genel Başkanvekili Prof. Dr. Numan Kurtulmuş'un konuşmasından satır başları;
"Bu projeye destek veren tüm arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum. İnşallah hayırlara vesile olur. Bizim temel yönetim görüşümüz insana hizmettir. İnsanı yaşat ki devlet yaşasın demekte sadece insanın yaşamasını değil, insanlara imkanların oluşturulmasını bizim devletimiz bir görüş olarak görmektedir. Biz insana her alanda hizmet etmeyi hedef alıyoruz. Özellikle yerel yönetimler başta olmak üzere kurumların yeniden sosyal belediyeciliği hedef alması çok değerlidir. Türkiye gelişmektedir, Türkiye bir ivme kazanmıştır. Allahın izniyle önümüzdeki dönem Türkiye'nin önlemez yükselişinin devam edeceği bir dönemdir. Yollarımız, hanlarımız hamamlarımız olsa ama sosyal alanlarımız olmasa Türkiye güçlü bir ülke olmaz. Bu güzel merkezin Bursa'ya Osmangazi'ye hayırlı olmasını diliyorum."



