Bursa'da balkondan balkona 'isim-şehir' oynadılar

Bursa'da balkondan balkona 'isim-şehir' oynadılar

BURSA'da koronavirüs tedbirleri nedeniyle kapsamında sokağa çıkamayan 4 çocuk, evlerinin balkonlarından 'isim-şehir' oynayarak zaman geçirmeye çalıştı.

2020.04.12 13:10 - Son Güncellenme: 2020.04.12 13:53 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da balkondan balkona 'isim-şehir' oynadılar
01:17 Bursa'da balkondan balkona 'isim-şehir' oynadılar

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da balkondan balkona 'isim-şehir' oynadılar

İnegöl ilçesi Mahmudiye Mahallesi Umut Sokak'ta bulunan evlerde oturan 4 çocuk, koronavirüs tedbirleri kapsamında evden dışarı çıkamayınca balkonlarından iletişime geçerek oyun oynadı. Çocuklar, 'isim-şehir' oyunu oynayıp, eğlendi. Çocukların bu eğlencesi sosyal medyada ilgi gördü.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2020.04.12 13:10 - Son Güncellenme: 2020.04.12 13:53 - HABER MERKEZİ
A