Bursa'da balkondan balkona 'isim-şehir' oynadılar
BURSA'da koronavirüs tedbirleri nedeniyle kapsamında sokağa çıkamayan 4 çocuk, evlerinin balkonlarından 'isim-şehir' oynayarak zaman geçirmeye çalıştı.
2020.04.12 13:10 - Son Güncellenme: 2020.04.12 13:53 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
01:17
İLGİLİ VİDEO
Bursa'da balkondan balkona 'isim-şehir' oynadılar
İnegöl ilçesi Mahmudiye Mahallesi Umut Sokak'ta bulunan evlerde oturan 4 çocuk, koronavirüs tedbirleri kapsamında evden dışarı çıkamayınca balkonlarından iletişime geçerek oyun oynadı. Çocuklar, 'isim-şehir' oyunu oynayıp, eğlendi. Çocukların bu eğlencesi sosyal medyada ilgi gördü.



