Bursa'da balıkçıların ağlarını yaktılar! Zarar tam 500 Bin TL
Bursa'nın Orhangazi ilçesinde Kurban Bayramı'nın 2. günü meydana gelen olayda İznik Gölü kenarında bulunan balıkçılara ait gümüş balığı ağları kimliği belirsiz kişi yada kişilerce yakıldı. Gelen telefon üzerine ağların olduğu bölgeye giden balıkçılar gördükleri manzara karşısında şoka uğrarken, zararın ise 500 Bin TL olduğu öğrenildi.
2024.06.20 17:10 - Son Güncellenme: 2024.06.20 21:02 - Bursa Bölge - FATİH MISIR
FATİH MISIR / BURSADA BUGÜN
Olay, İznik Gölü'nün Orhangazi'ye bağlı Narlıca Mahallesi sahilinde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre bölgede gümüş balığı tutan Narlıcalı balıkçılar Kurban Bayramı'ndan önce ki Cuma günü son kez kullandıkları ağları her zaman koydukları yere toplayıp oradan ayrıldılar.
Bayramın 2. günü ise o noktaya giden kendini bilmez kişi yada kişiler ağları ateşe verdikten sonra olay yerinden uzaklaştılar. Ağların yandığını görenlerin haber vermesi üzerine olay yerine gelen balıkçılar, ağlarının tamamen yandığını görünce neye uğradıklarını şaşırdılar ve Jandarmaya ihbarda bulunup ağları yakanlardan şikayetçi oldular.
Yaşanan olayda ağlarının yanması sonucu ortaya çıkan zararın 500 bin TL olduğunu söyleyen balıkçılar, son günlerde olayın yaşandığı bölgeye çok sayıda yabancı kişilerin geldiği yönünde bilgiler aldıklarını ve aynı tarz durumun yaşanmaması adına bölgede balıkçılık yapan vatandaşların yabancı şahıslara karşı duyarlı olmaları gerektiğini söylediler.
