Bursa'da 'atlet' kavgası karakolda bitti
Bursa'nın Yıldırım ilçesinde atletle pencereye çıktığı için iki komşu arasında çıkan kavgada 2 kişi yaralandı.
2014.06.27 09:45 - Son Güncellenme: 2014.06.27 09:45 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Edinilen bilgiye göre, Bursa'nın Yıldırım ilçesi Yavuz Selim Mahallesi'nde meydana gelen olayda, evinin penceresinden atletle sokağa bakan S.D.'ye M.A. adlı vatandaş tepki gösterdi. Çıkan tartışma sokakta devam ederken olaya karışan Ş.D. ile birlikte 2 kişi yaralandı. Yumrukların ve sopaların konuştuğu kavgayı çevredeki vatandaşlar ayırırken, olay yerine gelen polis ekipleri, her iki tarafı da gözaltına aldı. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.