Bursa'da Atıcılar Mahalle Muhtarlığı hizmete açıldı
Bursa'nın Osmangazi ilçesinde yer alan Atıcılar Mahalle Muhtarlığının açılış töreni gerçekleştirildi.
2023.08.11 14:06 - Son Güncellenme: 2023.08.11 14:40 - Bursa Bölge - SİMLANUR İNCE
SİMLANUR İNCE / BURSADA BUGÜN
Osmangazi Belediyesi tarafından Atıcılar Mahalle Muhtarlığının açılış töreni, Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar'ın katılımıyla düzenlendi.

Bursa Büyükşehir Başkanvekili Fethi Yıldız'ın konuşmasından satır başı şöyle;
Büyükşehir Belediye Başkanımız Alinur Aktaş Bey'in size selam ve saygılarını getirdim. Bugün yine güzel bir açılışta sizlerle beraberiz. Atıcılar Mahalle Muhtarlığı binasının açılışı bence de çok önemli. Bir fiziki olarak da gerekiyor bu binalara. Neden derseniz, hem mahallesine hizmet etmek isteyen insanların daha çok heveslenmesine sebep olacak, hem de bir şekilde de hizmetin önü açılmış olacak. Yani muhtarla iletişim daha sağlamış olacak. Yani devletle iletişim daha kolay. Ben bu konuda Mustafa Başkanımızı tebrik ediyorum. Sayın Mustafa Dündar başkanımızı her yerde de söylüyorum. Gerçekten biz siyasetçilerin kendimizi gelecek seçimlere değil de gelecek nesillere yatırım yaptığımız takdirde bu ülkelere her zaman kazanımı olacaktır.

Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar'ın konuşmasından satır başı şöyle;
Atıcılar Mahalle Muhtarlığı önemli bir proje. Osmangazi Meydanı'nı önemsiyorsak, oraya yatırım yapıyorsak en az bu da onlar kadar önemli bizim için. Çünkü Osmangazi bir bütün, en ücra noktayla, en merkezi noktanın bizim için önemi, değeri aynıdır. Ve biz bu felsefeyle çalışmaları sürdürüyoruz. Ve hizmetlerimizi bu şekilde vatandaşın ayağına götürüyoruz. Her mahallede bir hizmetimiz var. Nereye gitsek hizmetlerimizi söyleriz sayarız. Hiçbir şey olmuyorsa temizlik yapıyoruz. Yani temizlik noktasında üzerimizde başka bir belediye yok. Onun için hep birlikte bu güzellikleri paylaşıyorsak şehrimiz güzel olur. Huzurumuz, sağlığımız, mutluluğumuz daim olur. Güzel olur. Ve şehirde gül gibi geçilmiş oluruz. Dolayısıyla hep birlikte kardeşçe mahallemizde, şehrimizde daha güzele doğru gitmek üzere çalışmalarımızı sürdüreceğiz.



