Bursa'da Atatürk Kent Ormanı yasaktan sonra boş kaldı!

Bursa'da Atatürk Kent Ormanı yasaktan sonra boş kaldı!

Bursa Valiliği piknik alanlarında mangal ve ateş yakımını yasakladı. Hafta sonu Atatürk Kent Ormanı karar sonrası boş kaldı.

2024.07.07 15:33 - Son Güncellenme: 2024.07.08 08:29 - Bursa Bölge - CEREN SÜMBÜL
A
Bursa'da Atatürk Kent Ormanı yasaktan sonra boş kaldı!

CEREN SÜMBÜL / BURSADA BUGÜN

Bursa Valiliği kararınca 1 Temmuz - 1 Ekim tarihleri arasında ormanlarda ve piknik alanlarında ateş, mangal yakmak yasaklandı. 

VALİLİK KARARI SONRASINDA PARKLAR BOŞ KALDI

Yazın gelmesi ve okulların tatil olmasıyla hafta sonlarını park ve piknik alanlarında geçiren vatandaşlar, Bursa Valiliği'nin aldığı karar sonrasında yeşillik alanlarını boş bıraktı.

Bursa'nın Nilüfer ilçesinde bulunan Atatürk Kent Ormanı hafta sonu boş kaldı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.07.07 15:33 - Son Güncellenme: 2024.07.08 08:29 - CEREN SÜMBÜL
A