Bursa'da asayiş uygulamasına İl Emniyet Müdürü Ak da katıldı

Bursa'da asayiş uygulamasına İl Emniyet Müdürü Ak da katıldı

BURSA genelinde yılbaşı öncesi 2 bin polisle 'huzur uygulaması yapıldı.

2017.12.29 23:37 - Son Güncellenme: 2017.12.30 01:39 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da asayiş uygulamasına İl Emniyet Müdürü Ak da katıldı
04:04 Bursa'da asayiş uygulamasına İl Emniyet Müdürü Ak da katıldı

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da asayiş uygulamasına İl Emniyet Müdürü Ak da katıldı

Tüm Türkiye'de aynı anda 2 bin polisle başlayan asayiş uygulaması Bursa ve ilçelerinde de yapıldı. Bursa'nın Yenişehir ilçesinde yapılan asayiş uygulamalarına İl Emniyet Müdürü Osman Ak da katıldı. Vatandaşlarla ve muhtarlarla kahvehanede bir araya gelen Ak, "Sizlerin refahı ve güveni için çalışıyoruz. Yenişehir sakin bir ilçemiz ufak tefek sıkıntılar olsa da bunları sizlerinde destekleri ile çözeceğiz2 diye konuştu.

Bursa Emniyet Müdürü Osman Ak, Yenişehir Belediye Başkanı Süleyman Çelik ile Emniyet Amirliği ve Emniyet Müdürlüğünü ziyaret etti. Belediye Başkanı Süleyman Çelik Emniyet Müdürü Ak'a ilçeye yeni yapılması planlanan Emniyet binası hakkında bilgiler verdi. 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2017.12.29 23:37 - Son Güncellenme: 2017.12.30 01:39 - HABER MERKEZİ
A