Bursa'da aracını sokak çeşmesinde yıkayan sürücüye ceza yağdı
Bursa'nın İnegöl ilçesinde sokak çeşmesinden akan suyla aracını yıkayan sürücüye 2 bin 52 ceza yağdı.
2024.11.18 15:10 - Son Güncellenme: 2024.11.18 15:25 - Bursa Bölge - İHA
00:35
İLGİLİ VİDEO
Bursa'da aracını sokak çeşmesinde yıkayan sürücüye ceza yağdı
İnegöl Belediyesi Zabıta ekipleri, sürücüyü tespit edip ceza yazdılar.
Belediyeden yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
"Kamuoyunda gündem olan çeşmede aracını yıkayan şahsa 'Belediye emir ve yasak yönetmeliği umuma açık sokak çeşmelerinin amacı dışında kullanılması' kuralından 2 bin 52 TL cezai işlem uygulanmıştır."

