Bursa'da arabasını öyle bir yere park etti ki! Pes dedirtti

Bursa'da arabasını öyle bir yere park etti ki! Pes dedirtti

Bursa'da gün geçtikçe artan kuralsızlık son olarak Şehreküstü Mahallesi Veled-i Saray Camii Bahçesi'nde görüldü. Araç girişinin kesinlikle yasak olması gereken ve Camii cemaati ve insanların bahçede oturması için Osmangazi Belediyesi tarafından konulmuş olan oturma banklarını yerinden kaldırıp kendine otopark yeri açtı.

2024.09.22 15:06 - Son Güncellenme: 2024.09.22 15:17 - Bursa Bölge - SEMA AYGIN
A
Bursa'da arabasını öyle bir yere park etti ki! Pes dedirtti
00:45 Bursa'da arabasını öyle bir yere park etti ki! Pes dedirtti

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da arabasını öyle bir yere park etti ki! Pes dedirtti

Bursa'nın Osmangazi ilçesine bağlı Şehreküstü Mahallesi Veled-i Saray Camii Bahçesi'nde Camii bahçesi girişinde bulunan alanda ihlaller, yaya can güvenliğini tehlikeye attı.

Aracını oturma alanın ortasına bıraktı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.09.22 15:06 - Son Güncellenme: 2024.09.22 15:17 - SEMA AYGIN
A