Bursa'da ankesörlü telefonlar hem bakımsız hem de kullanım dışı! Peki neden?

Bursa'da ankesörlü telefonlar hem bakımsız hem de kullanım dışı! Peki neden?

Bursa'da şehrin çeşitli yerlerinde bulunan Türk Telekom'a ait ankesörlü telefonlar uzun zamandır bakımsız ve kullanım dışı. Vatandaşlar neden bu durumda olduğunu merak ediyor.

2024.04.03 16:56 - Son Güncellenme: 2024.04.03 17:07 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da ankesörlü telefonlar hem bakımsız hem de kullanım dışı! Peki neden?

HABER MERKEZİ / BURSADA BUGÜN

Şehrin bir çok yerinde bulunan ankesörlü telefonlar neden unutuldu? 

Türk Telekom'a ait olan ankesörlü telefonların çok uzun zamandır bakımsız ve pis durumda olması vatandaşların kafasında soru işaretleri oluşturdu. 

Bursalı vatandaşlar konu hakkında yetkililere ulaşmaya çalıştıklarını belirtirken, ankesörlü telefonların neden bakımsız ve kullanım dışı bir durum olduğunu merak ediyor.

Vatandaşlar telefonu kullanmak için PTT'den kart satın almakta fakat ankesörlü telefonları kullanamamakta. Bu durum vatandaşlar tarafından tepki topluyor.  

Ankesörlü telefonlar için kullanılan kartların PTT tarafından halen daha stışta olması 

Konu ile ilfili konuşan bir vatandaş, "Telefonların tozlu ve kirli olması elle dokunulduğunda insan sağlığı açısından da risk yaratmaktadır" dedi. 

Bursalı vatandaşlar bu soruna çözüm bulunulmasını istiyor. 

 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.04.03 16:56 - Son Güncellenme: 2024.04.03 17:07 - HABER MERKEZİ
A