Bursa'da ana yola çıkan yaşlı adam hem kendini hem trafiği tehlikeye attı

Bursa'da ana yola çıkan yaşlı adam hem kendini hem trafiği tehlikeye attı

Bursa'nın Orhangazi ilçesinde ana yola çıkan ve yolun orta şeridinde bir süre yürüyen yaşlı vatandaş sürücülerin uyarıları sonrasında yoldan dışarı çıktı. Olası bir faciadan dönüldüğü o anlar ise araç içi kamera tarafından kaydedildi.

2024.03.04 18:22 - Son Güncellenme: 2024.03.04 18:42 - Bursa Bölge - FATİH MISIR
A
Bursa'da ana yola çıkan yaşlı adam hem kendini hem trafiği tehlikeye attı
00:16 Bursa'da ana yola çıkan yaşlı adam hem kendini hem trafiği tehlikeye attı

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da ana yola çıkan yaşlı adam hem kendini hem trafiği tehlikeye attı

FATİH MISIR / BURSADA BUGÜN

Olay bugün Bursa-Yalova yolu üzeri Orhangazi Yeniköy ışıklı kavşağı yakınlarında meydana geldi.

Alınan bilgilere göre yolunu şaşıran yaşlı bir vatandaş bir anda çıktığı ana yolun orta şeridine geçerek yürümeye başladı, yanından geçen sürücülerin  uyarılarını dikkate almayan yaşlı adam yol üzerinde bir süre daha yürüdükten sonra durumu fark edip, yoldan kaldırıma çıktı.

Yaşanan olayda olası bir facia ucuz atlatılırken, yola çıkan yaşlı adam hem kendini hemde yoğun bir şekilde işleyen trafiği tehlikeye attı. O anlar ise yoldan geçen  bir aracın içinde ki kamera tarafından anbean kaydedildi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.03.04 18:22 - Son Güncellenme: 2024.03.04 18:42 - FATİH MISIR
A