Bursa'da ambulanslar sandığa seçmen taşıyor

Bursa'da ambulanslar sandığa seçmen taşıyor

31 Mart yerel seçimlerinde Bursa'da vatandaşların sandığa ilgili yoğun olurken Orhangazi ilçesinde evde sağlık hizmetlerine bağlı ekipler sağlık sorunları nedeniyle kendi imkanları ile oy kullanmaya gidemeyen vatandaşları sandığa taşıyor.

2024.03.31 15:16 - Son Güncellenme: 2024.03.31 15:18 - Bursa Bölge - FATİH MISIR
A
Bursa'da ambulanslar sandığa seçmen taşıyor

Sabah 08.00 itibariyle başlayan oy verme işlemleri devam ediyor.

Sandıkların kapanmasına kısa bir süre kala Bursa ve ilçelerinde vatandaşların sandığa yoğun bir şekilde katılım sağladığı görülürken, Orhangazi ilçesinde oy kullanmak isteyipte sağlık sorunlarına nedeniyle oy kullanmak için evden çıkamayan vatandaşlar belediye evde sağlık hizmetleri tarafından ambulanslar ile okullara taşınıyor. 

Sabahın erken saatlerinden itibaren göreve başlayan ambulanslar ve sağlık personelleri oy kullanma işlemlerinin başlaması ile sandıklara çok sayıda vatandaş taşıdı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2024.03.31 15:16 - Son Güncellenme: 2024.03.31 15:18 - FATİH MISIR
A