Bursa'da alzheimer hastası yolunu kaybetti, yardımına ekipler koştu

Bursa'da alzheimer hastası yolunu kaybetti, yardımına ekipler koştu

Bursa'nın Mustafakemalpaşa ilçesinde sokağa çıkma yasağından habersiz evinden çıkan alzheimer hastası yaşlı adam, yolunu kaybedince, imdadına polis ve jandarma koştu.

2020.04.12 17:47 - Son Güncellenme: 2020.04.12 17:49 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da alzheimer hastası yolunu kaybetti, yardımına ekipler koştu

Edinilen bilgiye göre, ilçeye bağlı kırsal Demirdere Mahallesindeki ikametinden ayrılan Hasan Basri İğret, merkeze gelmek için yaklaşık 7 kilometre yürüdü. Sokağa çıkma yasağı sebebiyle Bursa Caddesinde uygulama yapan polis ekipleri, Hasan Basri İğret'e neden dışarıda olduğunu sordu, ancak sağlıklı iletişim kurulamadı. Uzun çabalar sonucu Balıkesir'deki yakınlarına ulaşan Mustafakemalpaşa İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, İğret'in alzheimer hastası olduğunu öğrendi. Daha sonra polis ekipleri alzheimer hastası yaşlı adamı jandarmaya teslim ederek evine ulaşmasını sağladı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2020.04.12 17:47 - Son Güncellenme: 2020.04.12 17:49 - HABER MERKEZİ
A