Bursa'da alarmı devre dışı bırakıp kasayı çaldılar

Bursa'da alarmı devre dışı bırakıp kasayı çaldılar

Bursa'da kimliği belirsiz şahıslar, bir iş yerinin alarm sistemini devre dışı bırakarak, içerideki çelik kasayı çaldı.

2013.11.29 09:36 - Son Güncellenme: 2013.11.29 09:36 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da alarmı devre dışı bırakıp kasayı çaldılar
01:37 Alarm sistemini iptal ederek çelik kasayı çaldılar

İLGİLİ VİDEO

Alarm sistemini iptal ederek çelik kasayı çaldılar

Edinilen bilgiye göre olay, merkez Yıldırım ilçesi Otosansit mevkiinde meydana geldi. Kimliği belirsiz şahıslar, saat 03.00 sıralarında Otosansit mevkiindeki bir demir-çelik fabrikasının önüne geldi. Civarda kimsenin olmaması üzerine iş yerinin alarmını devre dışı bırakan zanlılar, kapının kilidini açarak içeri girdi. Üst bölümdeki çelik kasanın olduğu yere çıkan hırsızlar, kasayı çalarak kayıplara karıştı. Sabah saatlerinde iş yerine gelen Ali Gökçe (35), dükkanının hırsızlar tarafından yağmalandığını gördü. Gökçe'nin ihbarı üzerine olay yerine gelen polis ekipleri incelemelerde bulundu. Çelik kasanın içerisinde iş yerine ait evrakların olduğu öğrenilirken, dükkanın 15 gün öncede soyulmaya çalışıldığı belirtildi.
Olayla alakalı soruşturma sürüyor.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.11.29 09:36 - Son Güncellenme: 2013.11.29 09:36 - HABER MERKEZİ
A