Bursa'da ağaçta mahsur kalan kedi kurtarıldı
Gemlik Eşref Dinçer Mahallesi Asım Kocabıyık Camii'nin yanında ki çınar ağacında mahsur kalan kedi, İtfaiye ve Gemlik Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğü ekiplerinin müdahalesiyle kısa zamanda kurtarıldı.
2018.10.25 15:40 - Son Güncellenme: 2018.10.25 15:41 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Gemlik Belediyesi Sağlık İşleri Müdürlüğüne gelen ihbar üzerine kedinin bulunduğu bölgeye gelen ekipler, itfaiye aracının sepetine binerek kediyi dikkatli bir şekilde kurtardı.

Ekiplerin özverili çalışması sonrası sepetli araç vasıtasıyla kurtarılan kedinin sağlık kontrolü, Gemlik Belediyesi'nin Umurbey Mahallesindeki Sokak Hayvanları Geçici Bakımevi ve Rehabilitasyon Merkezi Veteriner hekimleri tarafından yapıldı.

İtfaiye ekipleri ile Belediye Sağlık İşleri Müdürlüğü ekiplerinin başarılı kedi kurtarma operasyonuna vatandaşlarda alkışlarıyla teşekkür etti.

