Bursa'da ağaca çarpan otomobilde 2 kişi yaralandı

Bursa'da ağaca çarpan otomobilde 2 kişi yaralandı

Bursa'da orta refüjdeki ağaca çarpan otomobilde bulunan 2 kişi yaralandı. 

2016.04.09 09:52 - Son Güncellenme: 2016.04.09 10:19 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da ağaca çarpan otomobilde 2 kişi yaralandı
00:54 "Bu kadarına da pes artık dedirten" kazalar

İLGİLİ VİDEO

"Bu kadarına da pes artık dedirten" kazalar

Kaza Stadyum Caddesi'nde meydana geldi. Ö.A. (52) idaresindeki 77 BC 787 plakalı otomobil kontrolden çıktı.

Orta refüjdeki ağaca çarparak durabilen otomobilde M.K. (61) ve sürücü Ö.A. yaralandı.

Yaralılara ilk müdahale çevredeki vatandaşlar tarafından yapıldı.

Ardından olay yerine gelen 112 ekipleri, yaralıları Çekirge Devlet Hastanesi'ne kaldırdı.

Yaralıların durumlarının iyi olduğu öğrenildi. Polisin, kazayla alakalı tahkikatı sürüyor.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.04.09 09:52 - Son Güncellenme: 2016.04.09 10:19 - HABER MERKEZİ
A