Bursa'da adliye çalışanının corona testi pozitif çıktı!
Bursa Adliyesi'nde Asliye Ceza İnfaz kaleminde görevli bir çalışanın covid-19 testinin pozitif çıktığı öğrenildi.
2020.04.05 22:27 - Son Güncellenme: 2020.04.05 22:31 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
00:59
İLGİLİ VİDEO
Bursa'da "Evde kal" çağrısına büyük oranda uyuluyor
04:47
İLGİLİ VİDEO
Korona virüs tedbirleri kapsamında Bursa'da araç giriş çıkışına izin verilmiyor
Bursa'da adliye çalışanında koronovirüse rastlandı.
Bursa Adliyesi'nde Asliye Ceza İnfaz kaleminde görevli bir çalışanın covid-19 testinin pozitif çıktığı öğrenildi. Çalışanla birlikte o gün aynı odada görev yapan 17 kişi de karantinaya alındı.