Bursa'da adliye çalışanının corona testi pozitif çıktı!

Bursa'da adliye çalışanının corona testi pozitif çıktı!

Bursa Adliyesi'nde Asliye Ceza İnfaz kaleminde görevli bir çalışanın covid-19 testinin pozitif çıktığı öğrenildi. 

2020.04.05 22:27 - Son Güncellenme: 2020.04.05 22:31 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Bursa'da adliye çalışanının corona testi pozitif çıktı!
00:59 Bursa'da "Evde kal" çağrısına büyük oranda uyuluyor

İLGİLİ VİDEO

Bursa'da "Evde kal" çağrısına büyük oranda uyuluyor

04:47 Korona virüs tedbirleri kapsamında Bursa'da araç giriş çıkışına izin verilmiyor

İLGİLİ VİDEO

Korona virüs tedbirleri kapsamında Bursa'da araç giriş çıkışına izin verilmiyor

Bursa'da adliye çalışanında koronovirüse rastlandı.  

Bursa Adliyesi'nde Asliye Ceza İnfaz kaleminde görevli bir çalışanın covid-19 testinin pozitif çıktığı öğrenildi. Çalışanla birlikte o gün aynı odada görev yapan 17 kişi de karantinaya alındı.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2020.04.05 22:27 - Son Güncellenme: 2020.04.05 22:31 - HABER MERKEZİ
A