Bursa'da aç kalan domuz bisküvi ile beslendi
Bursa'da bir vatandaş, aç kalarak şehir merkezine inen bir domuzu bisküvi ile besledi.
2024.05.16 09:49 - Son Güncellenme: 2024.05.16 09:52 - Bursa Bölge - İHA
Aç kalarak Mudanya ilçesinde şehir merkezine kadar inen domuzu, bir vatandaş bisküvi ile besledi. Domuz ile sohbet eden vatandaş, o anları kayda aldı. Aç kalan domuz, bisküviyi yiyerek bölgeden uzaklaştı.
